vårkänslorna är här!

vårkänslor!
 
Som jag flög fram igår när jag var ute och gick på eftermiddagen. Solen sken, jag träffade på ett par blommor som drog åt sig allt solljus dom kunde och marken var bar och folk ute bara njöt av vädret. Så himla underbart. Jag verkligen älskar våren, jag har så många härliga minnen från våren och inte minst så träffades ju jag och Tonny på senvåren.
 
Idag så ska jag iväg och fixa mina naglar, vilket ska bli riktigt skönt då dom växer som ogräs! Blir faktiskt en annorlunda form på dom idag och så blir det nog vanlig fransk, om jag inte hittar något fint glitter. Jag är en sådan person som bestämmer mig in i det sista när det kommer till sådant. Jag kan ha en bombsäker tanke när jag går hemifrån och sen när jag väl sätter mig där och ser alla fina glitterfärger så ändrar jag mig, men jag tror det blir franskt. Vi får se sen helt enkelt om spontaniteten vann idag igen ;) 
 
Nu ska jag gå och sätta mig i soffan en stund igen innan jag ska göra mig i ordning. Så hörs vi lite mer senare, kram på er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

det är så skönt med vårkänslor<3 Solen och de vackra blommorna som dyker upp, kramiz<3

Svar: Ja verkligen, det är jätteskönt verkligen :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-02-25 @ 10:00:03
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0