another try och lite piggare

 
Hej på er! Äntligen funkar mitt internet. Har haft problem hela morgonen men nu så, nu har hackern' Emma fixat det. 
 
Jag håller på att tvätta för fullt, började kl sju imorse. Känner mig lite piggare idag faktiskt, inte så där utmattad i huvudet som jag varit de senaste dagarna (eller veckorna) så det känns jätteskönt. Idag är planerna att första tvätta klart, sen göra ett inlägg på skolportalen (och läsa de sista sidorna innan dess såklart) och sedan börja fixa inför morgondagen. Jag hade tänkt att ge min hairmasque från Maria Nila ett till försök idag. Jag skrev ju aldrig någon riktigt recension av den sist, men jag kände inte att det gjorde så stor skillnad, men idag hade jag tänkt att göra det riktigt, riktigt ordentligt och låta den sitta i ett bra tag. Jag har redan fått utväxt och jag trivs ju inte för fem sekunder med det. Jag tänkte ta före och efter-bilder också, så ni får se ordentligt :) Men nej, nu kallar både tvättstugan och plugg. Vi hörs senare ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: diana

En sån hårmask färgar väl inte utväxten utan de är bara i det behandlade håret masken sätter sig i?
Det är iaf så jag uppfattat de:/

Svar: Den här ska faktiskt ta på utväxten också :) Jag har använt såndär Revlon "hårbomb" förut och den ska man inte ta på utväxten, men denna ska fungera för det med :)
Emmas fibromyalgi

2014-01-09 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0