fotspår i snön och tankeställare

Bobbos fotspår när han gick till jobbet och mina när jag gick ut 45 min senare. Blev helt pirrig i kroppen när jag såg hans, töntigt men så sant som det är sagt. Skickade den här bilden till honom direkt ♥
 
God morgon på er! Jag har precis tagit en lång och skön dusch med lite nya produkter som jag tänkte visa er sen. Sitter just nu och doftar lotus. Ni som har koll vet säkert vems produkter jag pratar om. 
 
Jag var så himla trött igår och på kvällen höll jag på att somna i soffan typ under middagen. Det sjuka är att Tonny jobbade 17 h i måndags (vanliga jobbet + kommunen på kvällen) och 12h igår och jag var ändå tröttare? Jag började verkligen tänka på fibron då och hur den tröttheten påverkar oss. Tänk egentligen hur mycket man klarade av förut när man inte var sjuk och nu när man har den här tröttheten varje vaken stund. Dock tycker jag ändå att jag klarar av dagarna rätt så bra, med tanke på att jag går upp kvart i sex varje dag, tränar och pluggar. Det är mest på kvällarna som jag kanske inte är ett jätteroligt sällskap ;) Men jag fick verkligen en tankeställare igår när jag satt och somnade på Tonnys axel och jag fick dåligt samvete över att det var jag som höll på att somna och inte han som gått upp kl 5, jobbat 06-18, 19-23 och sen 06-18 + gym igår. 
 
Nu ska jag surpla lite te, njuta av min godingssällskap, dofta på mitt nytvättade hår och plugga. Vi hörs sen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0