Frånvaro men tillbaka nu!

från de senaste dagarna
 
Hej på er mina kära vänner! Förlåt för min frånvaro nu i två dagar men jag har faktiskt haft lite "dator-detox" bortsett från när jag var hos mina kära svärföräldrar igår och tittade på lite grejer på Tradera. Jag får sådana infall ibland då jag inte alls har lust att sitta här, och då får man ju faktiskt lyssna på det och vet ni vad? Man klarar sig väldigt fint faktiskt ;), förutom att jag saknat er här såklart. 
 
Dessa dagar har jag myst framför tvn med gófrukost och tända ljus, jag har suttit och varit kreativ (mer om det senare!) och igår tog jag en promenad till Siv och Tommy. Det är ett väldigt uppfriskande väder här nere nu vill jag lova, jag var precis ute på en liten promenad men det är nästan omöjligt att gå, det är halt och det blåser till ibland så man nästan följer med vinden. I förrigår var jag även med S&T till varuförmedlingen igen och även en annan second hand och där fyndade vi/jag massor, jag fick hjälp med att fynda till oss, så kan man säga :) Ska självklart visa er allt sen men nu ska jag träna lite innan jag ska duscha och göra en kopp kaffe. Jag ska även förbereda ett inlägg till er om lite spännande grejer, hoppas jag ni tycker iallafall. Vi hörs snart ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0