mat, lugn morgon och hemtenta

dagens frukost och gårdagens lunch (nästan likadan som den idag)
 
Hej på er och sorry för sent inlägg och bara ett inlägg igår. När jag var klar med min uppgift igår så gick jag bara och la mig i soffan och klev i princip inte upp därifrån, det var så skönt att bara känna att jag inte hade några speciella krav på mig som jag behövde göra. Men, den här dagen ser lite annorlunda ut. Dock tog jag hela förmiddagen till att gå ut och gå, träna, duscha, äta frukost i lugn och ro (så gott med jordgubbar på gröten också märkte jag imorse) och sedan kollade jag klart på Nymo och gjorde mig i ordning. Så skönt att bara ta det lugnt och inte känna att jag behövde sätta mig vid datorn klockan nio för att plugga. Jag var även en vända in till byn för att skicka iväg några av traderapaketen och så tittade jag även lite på Netto bland annat. Men nu mina vänner, nu börjar allvaret. Jag har precis läst frågorna till tentan och tyvärr är det ingen som faller mig direkt i smaken, men jag får ta den som känns mest okej. Nu är det hemtenta-fokus som gäller fram till fredag kl 12.00. Dock hoppas jag att jag är klar innan dess för det hade varit så skönt och mysigt att ha hela fredagen tillsammans med min Bobbo som är ledig då, då ska vi även åka och hämta ut en ny mobil till mig, yey!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0