när man är på det sämsta humöret någonsin.

ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dessa två
 
Idag har jag vaknat på så fel sida så jag kan knappt förstå det själv. Detta humör alltså. Blir tokig snart. Tills dess att jag har börjat bli människa igen och jag kan föra en trevlig konversation och ge lite inspirerade ord till er så kan ni väl lyssna på de två låtarna jag la upp igår? Jag är totalkär i "Long live this love". Nu ska jag gå och duscha, och hoppas på att strålarna kan på något vis skölja av och bort detta hemska humör. Kram ♥
 
P.S Jag kan inte få nog av att titta på min vackra prins, men denna bild på två av de viktigaste personerna i mitt liv är så underbar. Det går liksom inte att bli mätt helt enkelt. D.S
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0