ny kost igen och auktionsslut

 
Fyra mobilbilder från den senaste veckan. 1. När vi hade varit och ätit på bröllopscateringfirman och hade med oss semlor till fika hos svärisarna, så glada och pirriga i magen att det äntligen var spikat! 2. Puss från min buse när vi skulle till Ts ena syster i fredags. 3. Min snygging. 4. En bild jag la upp på instagram igår, hur sjutton har en hårslinga lyckats bli så där fint lockad och resten av håret är spikrakt?? Det är för mig ett mysterium men väldigt komiskt var det när jag upptäckte det. 
 
Då var det söndag igen och tre lediga dagar tillsammans går mot sitt slut. Som tur är så är Tonny ledig ons-fre nästa vecka så det är lite extra lyxigt. Dock har jag min hemtenta då men vi får iallafall vara tillsammans. På agendan idag står plugg, plugg och sedan middag hos Siv och Tommy och sen plugg och plugg igen. Mellan varven så blir det mycket vatten och te-drickande och vi ska även hinna med att veckohandla. Den här veckohandlingen är dock lite annorlunda än innan då jag har bestämt mig för att börja en mjölkprotein-/glutenfrikost igen, iallafall i stora drag här hemma. Främst är det för detoxensskull och sedan också för att verkligen hjälpa kroppen på traven att komma på rätt köl igen. Ska bli väldigt skönt att göra detta men det är ju mycket krux med det innan man har allting hemma, man byter ju ut allting mot mjölkproteinfritt, mjölk, smör, steksmör... Men som sagt så är det bara för en period än så länge men märker jag att jag mår mycket bättre utav det så kommer jag försöka hålla i det. Allting handlar ju om pengar i detta läge då dessa saker är lite dyrare än vanlig kost men man får helt enkelt prioritera lite annorlunda, om man mår mycket bättre utav det så är det ju värt det. 
 
Huvudvärken är iallafall bättre, den försvann till eftermiddagen igår men jag märker att jag blir lätt trött i ögonen när jag sitter här vid datorn och framförallt när jag läser på den. Ska försöka boka en tid hos optikern så fort jag fått mina journaler. Men nu ska jag sätta igång med plugget, vi hörs lite senare! Och glöm inte, mina auktioner på Tradera går ut idag, tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0