Nya naglar och huvudvärk

mina nya naglar
 
Hej mina kära vänner där ute! Hinner inte (och orkar inte) skriva så mycket just nu då jag har en smärre huvudvärk.. Tonny vaknade upp med en stark sådan och min kom smygandes nu på förmiddagen. Jag har faktiskt haft lite problem med det den senaste tiden och märker av det mer när jag sitter här vid datorn (vilket jag måste göra mycket i och med skolan) och tror faktiskt att det är ögonen som gör det. Jag bad min gamla synvårdsmottagning i Stockholm att skicka ner mina journaler så jag kan gå och boka en ny synvårdsundersökning här nere, egentligen är ju inte journalerna ett måste men jag har lite knasiga ögon med många olika fel så det känns lättast så. Men, trots huvudvärk så måste jag plugga. Har en deadline på måndag och sen på tisdag får jag en fin hemtenta som är avslutningen på denna delkurs, så det är bara att hugga in. Vi hörs kanske lite mer sen om jag är piggare, om inte så önskar jag er en härlig lördag ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0