tillträde imorgon och pirr i magen

en helt galet god middag som Johan och Jeanette stod för på midsommar
 
Hej på er mina fina. Hur är det med er? Här är det bra, eller det är mer än bra, det är grymt! Imorgon får vi tillträdet till huset och direkt efter alla papper är påskrivna och vi fått nycklarna så åker vi dit och börjar måla. Känns så obeskrivligt fantastiskt så ja, det är helt galet. Jag har flyttat ett antal gånger i mitt liv, men den här flytten är någonting alldeles extra och utöver de andra. Jag och min man flyttar till vårt hus. Helt galet om ni frågar mig. 
 
Igår hade vi en produktiv och mysig dag. Jag tvättade för sista gången i tvättstugan som ligger fyra portar bort (Halleluja-moment), vi (läs: svärfar och Tonny) monterade ner sängstommen och svärfar tog ner det vi hade borrat upp på väggarna. När allt det var klart så kändes allting så mycket mer verkligt. Lillbusen hade dock lite siesta igår, men jag hade också rätt så mycket värk i magen och i ligamenten och på kvällen så såg vi en tydlig skillnad på magen. Alltid när lillbusen är mindre aktiv (men ändå aktiv stundtals) så är det under en tillväxtperiod, har jag märkt iallafall, och igårkväll så bad jag Tonny ta bilder på magen igen och då såg vi tydligt (och som Tonny sett innan) att jag hade blivit större ovanför naveln :) Och tänk, detta bara på en dag! Ungefär vid 22.40 tiden så kom han igång igen och jag vaknade även i natt av att han röjde runt, lilla skrutten. Mamma har sagt att jag alltid kom igång vid elva på kvällen, så får se om lillbusen har anammat det. 
 
Idag så är det lite utav en mellandag, imorgon är det ju fullt ös från morgon till kväll och samma på onsdag då flytten går, men idag så är det den slutgiltliga packningen och det enda som kommer vara uppe sen är två skålar, skedar och glas till frukosten de två sista dagarna. Åh, det är så pirrigt och spännande. 
 
I och med att vi flyttar då på onsdag så vet jag inte när jag kommer ha tillgång till internet och datorn, men jag skriver så fort jag hinner med det :) Tills dess så får ni ha det riktigt härligt och bra, så hörs vi när vi installerat oss i huset! Wiie!! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Emma! Hur har dina symptom av fibromyalgin varit under graviditeten? Kolla gärna in min blogg där jag skriver lite om min vardag och hur det är att leva med fibromyalgi. /kram

2014-08-07 @ 16:01:39
URL: http://maddelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0