en vilding och renoveringsplaner

hade en riktig vilding i magen imorse - Det gillar vi! 
 
Hej på er! Här sitter jag och ett helt rensat skrivbord från skolböcker, hur skönt?! Väldigt om ni frågar mig. Jag har verkligen bara slappat hela dagen och kom inte ur soffan för ens nu och har alltså rensat skrivbordet. Det känns väldigt konstigt och jag slits mellan tankarna att det ska bli såå skönt med "sommarlov" samtidigt som mitt undermedvetna pockar på och säger: "Du vet att du kommer klättra på väggarna". Och ja, det kommer jag förmodligen göra, redan imorgon faktiskt. Men, jag har mina små knep. Jag har nämligen en herrans massa pyssel jag vill syssla med under denna sommar *Hej boa-symptomen* och jag tänkte, för att liksom hålla motivationen och bloggen vid liv också att jag ska visa er det jag gör? Roligt va? I know. 
 
Iallafall, vi har för tillfället ett kontor och ett sovrum, dessa ska switcha plats med varandra och kontoret som då bara kommer vara en liten datorplats med rum för studerande till hösten, ska även agera sköt/barn/förvaringsrum. Me likey. Kommer nog bli redigt bra ska ni se. Det vi ska börja med är att byta rummen. På tisdag efter vårt RUL (längtar så vi spricker) ska vi till Ikea och köpa på oss lite sängben så vi sen kan påbörja denna renovering. Vi måste också hyra in mer manpower som kan hjälpa oss (läs: Tonny) bära den gamla sängstommen. Så när vi börjar med detta är inte helt klart än, men om jag känner mig kära man (+ mig själv) rätt så lär det hända väldigt snart. 
 
Nehepp, nu ska jag väl försöka ge mig på att bada. Är egentligen för rastlös för det, men det hade varit skönt också. Vi får se vad som händer, jag kan ju alltid bada imorgon också, eller dagen efter det. Jag har ju för tusan hela sommaren på mig! Tjing! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0