sjukstuga...

 
Bild från Instagram
 

Long time no see. Vi är hemkomna från Stockholms skärgård och välbehållna. Dock har jag åkt på ett redigt halsont och just förtillfället så har jag en liten liten topp i orken, så jag har suttit och försökt fila på våra tackkort, men de blir inte som jag vill. Så nu tänkte jag bege mig tillbaka till soffan och fortsätta göra det jag gjort hela dagen igår, alltså absolut ingenting. Får panik av att vara sjuk, framförallt nu. Det är så mycket som hänt sedan jag skrev sist och kan skriva lite snabbt som så att vi har blivit husägare och sålt lägenheten, och flytten går om ca 20 dagar! Woho! Vi är så himla himla glada för det här och att jag blev förkyld kunde ju alltså inte kommit mer olägligt. Vi skulle egentligen åkt och köpt flyttlådor bland annat idag, men jag hoppas jag kryar på mig fort så vi kan göra det snarast. Nej, nu måste jag gå och lägga mig i soffan. Känner att jag blir rätt snurrig av att sitta här. Vi hörs! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Åh vad roligt med hus, har ni några bilder att visa? :) Grattis!

Svar: Ja det känns jätteroligt :)! Inte än tyvärr, men kommer nog lägga upp sen på huset och inomhus så vi kan visa förvandligen, precis som ni gjort såg jag :D Tack så jättemycket!
Emmas fibromyalgi

2014-06-26 @ 19:50:20
URL: http://myochviktorshem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0