Nya naglar och våfflor

Nya naglar
 
Igår hade jag en jättemysig dag med Desirée, en utav Tonnys kompisars flickvän som jag träffat några gånger innan men den här gången så var vi på tu man hand :) Och det var jättetrevligt! Vi är väldigt lika så vi pratade på som attan. Vi var först och fixade naglarna tillsammans hos en ny tjej här i byn, jätteduktig, så jag är väldigt glad att hon börjat här då jag inte var jättenöjd på det andra stället. Efter det gick vi i kylan (satan vad kallt det var igår!) till byn och fikade och sedan bar det av hemåt. En mycket härlig dag! På kvällen så vilade vi bara i soffan jag och Tonny. Tonny var väldigt trött efter allt jobb de senaste dagarna, så vi gick och la oss och sov som två stockar. Nu har jag gjort mig i ordning och inväntar prinsen som är och tränar. Vi ska äta lunch och sen iväg på några ärenden innan det bär av mot Siv och Tommy. Det var ju våffeldagen igår men vi tar det idag och det ryktas om att Tommy gör riktigt mumsiga våfflor. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0