pannkaksberg och serier

gårdagens pannkaksberg!
 
Hej på er mina skruttisar. Hur mår ni idag? Här är det bra, förutom att Tonny är på jobbet men jag längtar tills imorgonkväll för då har vi tre helt lediga dagar tillsammans att se fram emot, finns inget bättre. Gårdagen var jättemysig och på kvällen så låg vi mest och vilade i soffan tillsammans och innan vi skulle sova så såg vi på första avsnittet av säsong två House of Cards, så sjukt bra. Vi har tyvärr sett klart på säsong två av vår favvoserie Grimm och säsong tre håller på att gå i USA, så vi vet inte när den säsongen kommer hit men jag hoppas snart snart snart! Så nu har vi iallafall House of Cards att nöja oss med och i juni kommer ju andra säsongen av Orange is the new Black ut också. Annars så är det en redig pluggdag för mig idag, har en hemtenta som ska vara inne på fredag så det är bara att sätta igång, men först en dusch, inte lukta usch! ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0