vecka 18 och värmeslag

Magen och jag i vecka 18 (17+3)
 
Egentligen så är ju magen större, jag står i en ganska så dum vinkel, men ja, man ska ju inte visa allt hela tiden ;) höhö. Och den nya svarta klänningen som jag skrev om igår satt som en smäck och så otroligt skön! 
 
Nu är vi mätta och belåtna efter en smarrig middag och fika hos Siv och Tommy. Just nu går jag bara omkring i skjortan jag har på mig ovan, fast ja, inte knäppt över magen utan "utfälld", jag blir så otroligt, otroligt varm lätt nu för tiden och mina händer är konstant varma. Ni som känner mig privat vet att jag alltid, oavsett årstid, har iskalla händer, men inte nu ska ni veta. Nu för tiden är det jag som värmer och svettar ner (ja, jättefräscht, jag vet) Tonny när vi håller handen. Detta är ett mycket nytt fenomen för mig och ja, jag gillar det inte helt. Däremot har jag börjat ogilla att frysa väldigt mycket, innan tyckte jag det var skönt och mysigt för då kunde man kura upp i massa gosiga kläder, men nu ilar det genom hela kroppen när det är kallt någonstans. Mycket skumt. 
 
Ikväll blir det bara slapp framför tvn skulle jag gissa, har inte mycket energi till övers och imorgon måste jag sätta igång med plugget, det är så sablans svårt att komma igång när man varit "ledig" ett tag ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Kan man vara finare? <3

Svar: Åh hjärtat <3 Så generad du gör mig!! <3 Men det tror jag nog man kan vara :) hihi <3
Emmas fibromyalgi

2014-06-01 @ 08:49:34
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0