Psykologi och karpaltunnelsyndrom

Höstens underhållning i samband med kommande bebis ♥
 
Alltså, jag kunde inte vara mer taggad! Idag börjar den kurs som kommer ta upp min tid fram till bebis kommer, sen kommer vi vara ett grymt team tillsammans och plugga och amma samtidigt, sounds great huh? Dock önskar jag att kroppen kunde vara lika taggad på det som jag och min hjärna är. Tyvärr har jag inte orkat göra någonting de senaste dagarna och jag ser ut som ett vrak, i princip. Så jag har spenderat min tid med att ligga i soffan och kolla på första säsongen av The Vampire Diaries, kanske låter skönt och slappt, men jag lovar er, att om man har viljan och motivationen att göra annat, så känns det ungefär som ett fängelse när man ligger där och kroppen vägrar samarbeta. Men, samtidigt vet jag att det är absolut det bästa jag kan göra för att få kroppen att komma tillbaka och återhämta sig lite. 
 
När det kommer till graviditeten och lillbusen så är allt tipp topp! Eller ja, med lillbusen är det. Jag får ju lite blandade symptom av att han växer, om vi säger så, men så länge han är pigg och glad och mår bra så mår jag också bra. Jag ringde vår barnmorska imorse och jag fick svar på lite frågor, det visar sig att jag har karpaltunnelsyndrom i höger arm, så som jag misstänkt. Så jag ska försöka hitta en handledsskena att ha på mig för att underlätta. Nehepp, tydligen ropar någon slags disk som två människor har lyckats ordna med i köket. Sen måste jag ta en svalkande dusch. Hörs sen! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0