Ingen dag är den andra lik

 
God förmiddag allesammans! Så roligt att se att ni är några som fortfarande tittar in, det värmer. Halsen är inte bättre men jag preppar med alvedon och strepsils i den mån jag kan, så hoppas jag att jag iallafall inte blir sämre till imorgon när jag ska till smärtrehab. Det är med skräckblandadförtjusning som jag åker dit imorgon, men jag är glad att jag fått chansen att få åka dit. När jag bodde i Stockholm så blev jag nekad plats på deras smärtrehab och sen dess har jag inte ens tänkt tanken på att be om en andra chans, men nu när jag blivit sämre och jag fått ny husläkare här nere i Skåne så sa han att han ville skicka remiss dit och nu fick jag plats!
 
Nu ska jag hinka i mig lite mer kaffe för att försöka vakna till, så får vi se vad Lucas vill göra när han vaknar. Ingen dag är den andra lik ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Godmorgon! Hoppas ni får en fantastiskt fin måndag! :D

Svar: Tack detsamma :D
Emmas fibromyalgi

2015-04-13 @ 09:32:03
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0