Kalla mig odlarn'

Min skrivhörna på övervåningen
 
Hej på er! Hur är det? Här är det okej. Har egentligen inte jättemycket att säga just nu, men skulle ni kunna vara jättesnälla och säga mig, tycker ni att det här skrivbordet ska vara brunt eller ska jag måla det vitt? (Förutom det gröna underlaget där uppe) Jag har såå svårt att bestämma mig. Jag tror det hade varit så vackert i vitt, men det är ändå en viss charm med det bruna.. Sen måste jag hitta en tidstypisk stol till bordet, så det matchar bättre.
 
Vi har många projekt på gång nu här hemma, och allt är utomhus. Vi ska bygga staket och en port och hej å hå. Och vet ni? Jag har, med hjälp av svärföräldrarna, kunnat uppfylla en liten dröm jag haft, jag ska börja odla! Dom hittade två pallkragar där hemma som jag ska få och så ska vi iväg idag så jag kan köpa fröer. Ska bli så himla roligt! Ett litet pyssel, som jag tror kan bli bra terapi för mig. Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är väldigt fint, men jag röstar på vitt! Tror det kommer göra sig ännu bättre så :) <3

Svar: Tack bästa gosan 😘😍 då kör vi på vitt 😍
Emmas fibromyalgi

2015-04-28 @ 17:50:03
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0