En halvbra start på veckan.

/Det här hade inte suttit fel just nu/
 
Måndag morgon och jag vaknade med lite ångest och osäkerhetskänslor, kan väl vara det sämsta sättet att vakna upp på. Känner att jag har lite saker som "hänger i luften" den här veckan och jag har svårt att hantera det när det är så. Blir lätt då att jag blir snurrig och osammanhängande i allt jag gör, så jag får nog försöka att ta ner det här som hänger där och planera den här veckan så gott jag kan.
 
Har iallafall precis tagit en dusch och tvättat håret, vilket är ett litet projekt, framförallt när man har långt hår som jag. Ibland funderar jag på varför jag inte har snaggat mig, med tanke på värken jag får i armarna när jag tvättar det, haha. Men... Det lär inte hända på den här sidan årtiondet iallafall. Nu ska jag "bara" sminka mig och föna håret också. Men jag har kommit på det på sistonde att det är viktigt att jag delar upp sakerna jag gör. Normalt sätt så hade jag först duschat, sen sminkat mig och sedan fönat håret på en gång, men nu tänkte jag att jag tar en kopp kaffe emellan, bloggar och tittar lite på Nymo, för att sedan ta några djupa andetag och göra mig helt färdig.
 
Jag hoppas att jag kommer vända den här dagen till det bättre och med bättre känslor och tankar inombords. Och jag hoppas även att ni kommer få en bra start på veckan. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Usch vad jag hatar att vakna så. Allra helst när man inte vet vad det beror på utan det bara är :/ Hoppas det vänder och du får en jättefin dag! Kram

2016-03-07 @ 14:39:08
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0