en ändrad men mysig juldag.

 
Jag åkte aldrig till landet igår, vädret här i Stockholm var riktigt busigt och dom hade gått ut med en Klass 1 varning så jag blev hemma istället och Erik sov över ytterligare en natt på landet. Idag kommer han dock hit och oj vad jag längtar! Jag, mamma och pappa hade iallafall en jättemysig dag igår, jag fick min skinkmacka (eller ja... några sådana), vi gjorde kaffe med grädde och kakao i och tittade på film. Vi såg "John Carter", den var riktigt bra faktiskt, rekommenderas. Jag och mamma gick promenader med Rocky, det är sådan tur att vi bor så nära för jag hade nämligen inte packat ner mer mediciner än för en övernattning så vi gick hem snabbt till oss och hämtade påfyllning. På kvällen så gjorde pappa en jättegod spaghetti med köttfärssås och sedan när jag och mamma kommit in från kvällspromenixen med Rocky så gjorde pappa en Irish Coffee och jag fick en likadan fast utan spriten i, mumma, och så satte vi igång "Sherlock Holmes - Game of shadows", Robert Downey Jr är en utav mina favoriskådisar, han gör Holmes så himla bra.
 
Fibron bråkade en del med mig igår och allodynin likaså, så det var ren tur att jag bara kunde gå omkring och strosa i min onepiece, det underlättade en hel del och att få gosa med bara mams och paps gjorde sitt också, så mysigt att bara få vara med dem och känna som att man bor hemma igen, hihi.
 
Så, idag har vi en till liten julafton här hemma, fast med mer filmtittande och mys, och öppning av paket också, hihi!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0