grymma packerskor och det obegripliga.

 
Gud vilken effektiv och mysig dag jag och mamma har haft idag. Vi började som sagt med en mysfrukost. Jag hade gått förbi stenugnsbageriet som ligger några minuter ifrån oss och köpt ett jättegott levain-bröd bland annat. Vi satt nog och frulla i en timme, vi är bra på att prata :) Sen började vi, fulla med energi och kaffe i systemet med att packa och fort gick det! 4 lådor på 30 minuter tror jag. Vi flyttar bara 2 portar bort så vi har lånat en pirra av Eriks föräldrar som vi kan lasta lådor med och bara gå över med pö om pö, hur bra som helst. Så jag och mamma tog 2 lådor och gick över med det och sedan handlade vi lunch, det blev så mycket som pannkakor och min hemmagjorda drottningsylt som jag och farmor gjorde för några veckor sedan när hon var här. Fulla återigen med energi i magarna fortsatte vi och gick 2 vändor med fler kartonger och annat till nya lägenheten, så nu är det rätt tomt här hemma, Erik lär få sig en smärre chock när han kommer innanför dörren, men skönt är det. Om någon timme så hämtar han upp mig här hemma sen ska vi förhoppningsvis köpa en diskmaskin på Elgiganten (måtte den finnas kvar) och efter det blir det till att lasta mina grejer från lagret på kontoret som jag skrev förut. Nya lägenheten fylls bara på med våra saker och nu börjar vi verkligen förstå vad det är som händer... Det är faktiskt sista helgen för oss i ettan denna helg och det är så otroligt ofattbart, men så underbart på samma gång ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0