121002

Har suttit hela förmiddagen och funderat på vad jag ska blogga om men det står helt still i huvudet och inte har jag några roliga bilder att lägga upp. Kollade iallafall på "Vem tror du att du är" på SVTplay i morse som denna gång handlade om Camilla Läckberg, intressant faktiskt. Nu har jag på Project Runway Sverige, är inte ett jättefan av konceptet men ja, lite kul kan det väl vara och kolla. Någonting annat jag gör typ konstant nu är att kolla på recept, jag har fyllt en ny receptpärm med en massa saker och nu vill jag bara baka och laga mat, så där är mina tankar just nu. Senare tänkte jag gå till ÖoB som ligger här i närheten och titta på lite baksaker, sedan gå till Systemet för att köpa lite vin osv till fredag då Erik fyller år. Ja, nå mer än så blir det inte för tillfället, hoppas jag inte orsakade någon att somna nu. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0