121003 - Kreativ, vilja, visuell = Emma

 
Hej på er! Har inte hunnit skriva någonting här idag för ens nu. Var ute igår och fotade de fina löven som är nu, det är ju ren magi. Igår hade jag inte någon jättebra dag, jag är rätt så stressad över ganska mycket just nu. Det här med lägenhetssäljande/köpande är inte lätt alltså. Nu har vi visning i helgen och jag hoppas att allt ska gå vägen. Jag är ju en väldigt visuell människa och ser redan allting framför mig hur allt ska se ut och eftersom jag har en rätt stark vilja också så blir jag väldigt lätt besviken och uppgiven när saker inte går min väg. Men jaja, nog om det. Idag är en ny och bättre dag. Började med en promenad med mamma tio i 6 imorse och sedan dess har allt rullat på. Har fått en stor uppgift av pappa här på jobbet som jag ser mycket fram emot att sätta tänderna i, ska bli riktigt skoj. Fick förresten veta för några dagar sedan att min farfar var med och tog fram Idominsalvan, det ni! På tal om blåbär alltså. Ska iväg och träna sen och sen får vi se. Mitt baksug har inte stillats än och det är i princip det enda jag tänker på? Knas jag är. Men på fredag, då ska jag göra mina första cupcakes någonsin och jag har en känsla av att det kommer gå bra, det måste det bara göra. Då får jag nog äntligen stilla mina kreativanerver.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Ja, still har du aldrig varit! du var kreativ redan i magen.. OCH KVÄLLSPIGG! men det kan man ju inte säga att du är nu! :) <3
pyss snorpan, snart träningsdax!!

2012-10-03 @ 13:54:06
Postat av: Mikkis

Kan man se lägenheten på hemnet?:) länka gärna om du vill!

Svar: Man kan se den där :) Men vill inte länka den på bloggen.. Jag kan skriva till dig på facebook så kan du kika :)
Emmas fibromyalgi

2012-10-03 @ 17:30:01
URL: http://mikkiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0