121012

/Har brist på bilder denna dag så det blir ytterligare en bakbild, jag hoppas ni har överseende/
 
Denna dag, denna dag. Skulle bara vilja krypa ner under täcket och stanna där en stund. Men det går ju inte, vardagen väntar och allt som kommer med den. Har lite ont i halsen och känner mig halvpigg om man säger så, är trött, värk i kroppen och fryser. Jippi vilken fredag, eller hur? Slutar iallafall vid 1 idag och efter det ska jag hem, sen på en förhandsvisning (som förhoppningsvis blir skoj) och sen ut med Rocky och efter det ska jag sätta mig i soffan och bara stirra. Det som är väldigt positivt är att vi är Rockyvakter denna helg, vilket betyder att jag får sällskap på mina morgonpromenader, helt fantastiskt! Men jag hoppas bara att halsen inte bryter ut mer och att smärtan bara försvinner så jag kan njuta ordentligt av dessa också. Vi hörs mer sen vänner ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0