Det är frågan

 
Höst och kyla. Sega leder och utmattning. Men jag försöker hålla humöret uppe trots detta. Sa det till mamma i morse på vår morgonpromenad att just nu känns det som att jag släpar runt på 30 kg till bara för att lederna känns som tuggummi, lagom skönt. Men lite mer promenader kanske hjälper, inte vet jag. Får se hur jag känner mig efter lunchprommisen med Rocky. Annars så är jag lite lättare till mods än jag var igår. Dock behövdes det en morgonpromenad, dusch, frukost och kaffe för att jag skulle nå denna känsla. Men bättre det än att det inte skulle hjälpa, eller hur? Ska jobba nu hela dagen sen får vi se vad jag hittar på, träna eller inte, det är frågan denna dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0