Dagens mående 120904


Mår som en lärka idag, är glad och hyffsat pigg. Använder för första gången ett par handskar som jag beställde hem, de ska hjälpa mot det onda i händer och handleder som vi fibroänglar kan få. Har bara haft dem på mig i några minuter men det känns bra, de ger bra stöd. Dem kanske inte är det vackraste men huvudsaken dem hjälper anser jag. Så här ser dem ut:
 


Jag har dem beiga just för att de svarta var slutsålda när jag beställde. Men ja, jag ska bara använda dem här på jobbet och under handskarna sen när det blir kallt, så det är nog inga problem. Jag beställde dem härifrån (Sök på "Health Gloves" i sökrutan till vänster) och det är en väldigt bra sida där man kan hitta allt möjligt. Så, det är väl värt att kika in där.
 
I övrigt gick mitt hälsomöte väldigt bra, jag är taggad till tusen nu. Nu är det bara lite andra saker jag behöver bestämma, sen är det bara att sätta igång. Denna höst har jag namngett "Hälsohösten", nu ska bannemig jag må så bra som jag bara kan må, kommer ge er uppdateringar om hur min träning och hälsa går och även tips på bra saker som vi med fibro kan göra utan att kroppen tar stryk. Hur är er tisdag?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla winsnes

bra tips, tack <3

Svar: Det var så lite så! Har dem på mig nu och ja, som jag skrev så funkar dem riktigt bra :)
Emmas fibromyalgi

2012-09-06 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0