Grattis på födelsedagen älskade bror

(eftersom jag sitter vid datorn på jobbet så har jag ingen bättre bild på oss)
 
Idag fyller min stora stora bror 24 år. Jag kommer ihåg när vi var små, hur jag såg upp till honom och hur han var min trygghet. På skolgården så letade jag alltid efter honom för att känna säkerheten, vetskapen att jag kunde springa till honom ifall det skulle vara någonting. Alltid har han funnits där för mig och jag är lika stolt varje gång när jag säger vem som är min storebror. På bilden ovan ser ni paradparet. Vi älskade att leka i snön när vi var små, oftast lekte vi Teenage Mutant Ninja Turtles, Johan var alltid den röda och jag var alltid den blå (för att det var min favoritfärg). Nu pratar vi mest om livet och allt som kommer i kring. Nu är det dags för mig att ställa upp lika mycket som Johan gjort för mig i livet. Alltid finns jag här för dig, alltid. Jag älskar dig min stora stora bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0