när stammisarna inte sitter där de brukar

En underbar bild som min bättre hälft tog för några veckor sedan

När jag gick ut i morse så blev jag så paff när stammisarna inte satt utanför Preem-macken och det inte var några bilar som stod och tankade, trots att jag var ute samma tid som varje dag. Sen kom jag på, det är ju lördagsmorgon... Nåväl, jag har iallafall gått min morgonmil i ett hejdundrandetempo och det var så himla skönt. Nu har jag duschat och fått i mig frukost och ska bara ta en till kopp kaffe innan svärfar hämtar upp mig. Det ska bli galet varmt här idag tydligen, så färgen lär torka snabbt ;) Hoppas ni hade en jättehärlig fredag och att ni får en fin lördag ♥

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0