auto-refill och åtgångna

bild lånad av Linda Lomelino
 
Som jag hade velat ha denna bredvid mig nu, eller sen eller ALLTID! Ser så fruktansvärt god ut så jag nästan ramlar av stolen här hemma. Receptet finns ju på hennes blogg men alltså, jag vill verkligen ha den precis som den ser ut, med pepparkakorna och allting. Hon är så otroligt begåvad den där Linda...
 
Iallafall. Nu har jag gjort klart det jag hade deadline på idag och jag tänkte faktiskt småstarta med pluggeriet som jag ska hålla på med i helgen redan nu. Har tre kapitel som jag tänkte försöka ta mig igenom, ett för varje dag, denna helg, då Bobbo ändå jobbar. Men det skadar ju inte att börja redan nu. Jag längtar som attan till måndag för då ska jag baka och julfixa inför dopparedan'. Saffransbiscottisarna är uppätna för längesedan (Bobbo fullkomligen älskade dom!) så jag har fått en önskning om nya till självaste julafton så självklart ska jag fixa det. Men nu ska jag dyka ner i boken igen, tjing!
 
/Emma, som önskar att pepparkakslatten stod bredvid henne med auto-refill.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0