Väla och kortspelshajar

/bilder från lite kortspel, min söta Bobbis/
 
Vi hade en jättemysig två-månadersdag igår. Efter lite lunch så åkte vi till Väla för att införskaffa lite nödvändigheter, jag hittade allt jag var ute efter och till och med ett par shorts som jag trånat efter ett tag. Jag köpte nämligen ett par vita, slitna shorts på Carlings för någon månad sedan och ville även ha de i riktigt jeanstyg men hade inte råd då, men så igår hittade jag dom på rean för halva priset(!) (Hör Solsidan-Ove i huvudet när jag säger så), så just nu sitter jag i dom här framför datorn för att få de att töja sig så där härligt. Efter vi shoppat åkte vi och handlade lite mat och åt en mysig middag framför film, vår standard-grej, och spelade även lite kort. Jag är så obeskrivligt kär i denna man alltså, men det har ni nog förstått redan ♥
 
Nu ska jag ta en till kopp kaffe och fortsätta skriva på artikeln till fibromyalgitidningen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0