bildbomd á la midsommar

 
Här kommer en första bildbomd från vårt mysiga midsommarfirande.Vi åt frukost, åkte iväg och badade med Rocky, pappa hann med lite trädgårdsarbete (därav klädseln på sista bilden), jag och farmor satt och pratade om mitt nya liv nere i Klippan, vi skrattade och myste massvis.
 
Gårdagen gick precis som planerat, om inte bättre till och med. Vi racepackade ner allting som skulle packas igår på en timme ungefär, sen åkte vi ut med alla kartonger till lagret. Vi hann även med att städa (mamma gjorde dock mest) och lyssna på musik. Det var jätteskönt att komma så långt igår och att vi till och med hann med mer än vi räknat med. Idag är det storhandling och fortsättning utav städning som gäller.
 
Jag har vaknat vid kl fem varje morgon denna vecka, varför? Jo, för jag är så ivrig på att få börja dagarna och få tiden att gå. Varför? Jo, för att imorgon kl 09.55 kommer min prins hit till Stockholm och jag längtar så obeskrivligt mycket efter honom, därför vill jag att tiden ska gå. Idag var inget undantag vill jag lova. Jag har redan hunnit läsa massor, lyssnat på musik och nu även bloggat. Men nu så ska jag nog klä på mig lite pwkläder och ta med mig Rocky på en lång morgonpromenad. Hoppas ni får en riktigt mysig söndag ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0