en tisdag med fullt upp.

instagrammat

Hej på er mina fina! Gud så skönt det är att vara tillbaka, eller vad man ska säga. Vaknade väldigt tidigt imorse, första gången vid halv fem och hade svårt sen att falla tillbaka i bra sömn, men låg och halvslummrade till halv sju, sen gick jag upp och tog en promenad med Rocky. Idag var det redigt segt att dra på sig gåkläderna och inspirationen till en bra promenad fanns inte riktigt, så det var en himla tur att jag hade Rocky som gjorde att jag verkligen kom ut till slut. Är väldigt stel och väldigt trött, men att vara ute och gå hjälper ju lite och idag har jag fullspäckat schema så då får jag lite energi. Ska äta lunch med mina älsklingar Tessi och Frida och sedan iväg för till Sussie för att fixa naglarna, ska bli så skönt för de är riktigt långa nu (ni kan ju se på bilden hur långa de är där och bilden är en vecka gammal). Efter det hämtar mamma upp mig och då ska vi till guldsmeden för att fixa mitt bismarckarmband som jag fick i 20 års present av mamma och pappa, de är lite för långt så jag vågar inte använda det ifall jag skulle fastna i någonting. När vi kommer hem från det ska jag och mamma hem och packa, nu är det bara nio dagar kvar till flytten... pirrigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0