Lullig tjej pga klantighet.

 
Tänk vad tiden går va? Men jag är bara glad för att tiden går när det kommer till fibron, det betyder ju bara att jag lär mig att leva med den för varje dag och då kanske jag en dag inte har några jättehinder med det, det vore nått :) Allt är bra idag, förutom att jag är rätt yr och har lite sämre balans än igår. Jag lyckades nämligen, fråga mig inte hur dock, att slå i bakhuvudet igår när jag duschade, blev yr direkt efteråt men nu är jag lite lullig mest hela tiden, haha. Nåväl, om man är klumpig och klantig så får man ta konsekvenserna. Sjalen på bilden är ny, det var bland annat den jag köpte i söndags på Cubus, så mysig och älskar färgen, måste dock gå tillbaka dit, kassabiträdet hade nämligen glömt att ta bort larmknappen på byxorna jag köpte, dock utlöstes inget larm när jag gick ur butiken, men det är ju inte så snyggt att gå med den på rumpan ;) Så det ska göras idag bland annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0