helgen och veckan som precis börjat.

 
Hej på er! Har ni haft en bra helg? Jag har haft en rätt bra helg, dock har jag mått rätt konstigt men tror det är vädret som spökar, det är riktigt pendlande så man blir knasig.
 
Det är lite som händer den här veckan, jag försöker att inte bli stressad på grund av det, jag tror bara jag kommer igång med lite utav det som ska göras så lugnar jag mig nog. Idag ska jag till Sussie och bli fin om naglarna, det blir riktigt somrigt idag med massa färg! Efter det ska jag ge mig ut på en pw, känner att benen är lite rastlösa, igår blev det "bara" en morgonpromenad med Rocky (som i lördags med, som bilden är ifrån), så benen skriker efter uppmärksamhet. Igår hade jag en riktigt dålig dag faktiskt, mitt huvud höll på att explodera av för mycket intryck under lördagen + skoshopping med mamma på förmiddagen, yrsel kom som ett brev på posten men efter en lång dusch, lite gråtandes (ja då släppte en hel del, så det var positivt gråtande) och lite mys på balkongen så blev det bättre. Vi åkte och fikade lite snabbt hos bror och Jeanette, då Jeanette fyllde år i lördags, så fick vi se nya lägenheten också! Tror det kommer bli superfint där när de kommit i ordning mer, väldigt mysig planlösning var det. På eftermiddagen och kvällen så var det självklart hockey! Och jäklar (ja man får svära vid sådana här tillfällen) vilken match! Helt otroligt, sådant som kommer lagras i minnet, häftigt!
 
Som sagt, en vecka full med planer och saker att göra, men det är för väldigt goda saker, tro mig ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0