likheter? och drömmen om ett badkar i v-rummet

En liten Emma och en lite större Emma 
 
Ojojoj så kvickt måendet ändrade sig från imorse. Den där välkända fibro-berg och dalbanan... Handlederna värker, tröttheten från h*lvetet, orkeslöshet som inte är nådig och bara allmänt sänkt. Har fått lite plugg gjort iallafall så nu pendlar jag mellan att lägga mig i soffan under en filt och kolla serie/film eller lägga mig i ett varmt bad, eller bara göra båda helt enkelt.. Tänk om man kunde ha ett badkar i soffan? Eller ett badkar i vardagsrummet framför tvn (eller projektorn i mitt fall) och ligga där och bli ett russin till ljudet av Vänner-melodin? Härliga önsketanke... ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0