Note-to-self: Se inte TWD innan sovdags

 
Min vackra tavla har blivit höstlik nu. Dimman och de gröna bladen har bytts ut mot krispiga och orangealöv. Lika vackert som alltid om ni frågar mig. 
 
Då var det söndag och jag mår inte jättebra. Har sovit så otroligt dåligt i natt, drömt en massa mardrömmar (Att titta på The Walking Dead innan man ska sova är inte att rekommendera) och kallsvettats och vaknat av att någon idiot (förlåt om det var någon utav er) ringde mig mitt i natten med hemligt nummer, precis när jag lyckats somna om. Nej, usch. Värsta natten på länge och jag är så galet trött nu och ska precis sätta igång att plugga. Hoppas verkligen jag blir klar snabbt för jag vill egentligen bara krypa ner under en filt och bara stirra ut i ingenting egentligen, så trött och slut i kropp och huvud är jag. Men, det är bara att ta sig i kragen och ju snabbare jag kommer igång med essä-skrivandet, ju snabbare blir jag klar och ju snabbare kan jag ha dejt med soffan. Hoppas ni andra har sovit bättre än jag i natt och att ni mår bättre än jag gör för tillfället ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0