Julen är undanstädad och nu massa plugg

julen är nu ute!
 
Jag visste att jag inte skulle kunna slappna av och plugga i lugn och ro med vetskapen att jag behövde/verkligen ville städa undan julen idag. Så, jag bestämde mig för att ta förmiddagen till just detta så jag har äntligen städat undan julen, varit två vändor till förrådet för att hämta/ställa tillbaka julkartongerna och jag har även strukit och hängt upp de "nya" gardinerna. Känns jätteskönt men det är en bit från klart, jag vill även lägga på en utav våra fina löpare på köksbordet och damma av lite, men det får jag verkligen ta sen ikväll eller någon annan dag för nu har jag riktigt mycket plugg som måste struktureras upp. Det är inte lätt att ha två olika kurser en vecka då man har en hemtenta som ska vara inne också. Vi hörs sen, kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0