ny kombination och plock

 
Om det är någonting nytt jag funnit så är det denna kombination. Macka (knäcke eller mjukt) med herrgårdsost, tomat, peppar och helst basilika på (som var slut när jag skulle äta dessa två). Så otroligt gott! Det bara vattnar sig i munnen nu när jag skriver det. Jag "återupptäckte" denna goda kombination när familjen var nere då vi hade lite fika/lunch med just bröd, mozzarella, tomat och lite annat gott. Nu är tyvärr osten slut och tomaterna uppätna... 
 
Jag är på lite bättre humör idag, vilket är jätteskönt. Gårdagen var bara jobbig i allmänhet. Att vakna upp sur är ju inte det bästa, om vi säger så. Men efter ett tag och en uppfriskande promenad i blåst och regnspik så var det lite bättre och på kvällen så tittade vi på X-men 2 och jag tittade på Sveriges Mästerkock också. Jag är fortfarande förkyld vilket stör mig något otroligt. Jag har inte kunnat gå ut och gå på mina morgonpromenader på länge och som sagt, det är riktigt jobbigt då jag märker så stor skillnad i både kropp och knopp. Men jag hoppas jag mår bättre snart så jag kan promenixa lite. Sen när jag orkar någon dag så ska jag börja plocka ner julen här hemma. Jag måste bara stryka våra andra gardiner innan också, men som tur är så har vi ju både strykbräda och strykjärn nu! Jahopp, då var det dags för lite plugg då. Och jag lovar er, att när jag mår bättre och är piggare så kommer det blir mycket roligare inlägg och bättre bilder. Om inte annat så lär jag ju ha bilder att visa er sen efter fotograferingen på lördag. Som vi längtar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0