söndagen

 
Vårt datorrum är lite småkaos just nu, som ni ser lite på bilderna. Det är ju dock värre i verkligheten ;) Kläder i högar på kartonger och ja. Men skönt att auktionerna går ut nu snart så jag kan skicka iväg allting. Sen är det vår och sommarkläder som gäller. Det ryktades om att mamma och pappa skulle ha med sig lite gamla kläder ner hit också som jag ska få lägga upp också. 
 
Middagen var så god hemma hos Siv och Tommy. Siv provade ett nytt recept på kyckling i tomatsås med ost, så himla gott verkligen. Hon hade även bakat bröd, så mysigt! Efter det bestämde vi oss i bilen på väg hem att vi skulle ta en spontanare till NetonNet i Helsingborg för att kolla på mobiler. Jag kan snart äntligen byta ut min gamla Note och det känns väldigt skönt kan jag säga.
 
Nu ska jag fortsätta plugga, kan säga att det går väldigt sakta men säkert. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Skönt att de att man inte är ensam! jag la till dig på insta ikväll om du undrar vem jag är har jag också fibro och bloggar! skönt att se att man inte är ensam =)

Svar: Åh, ja man behöver känna att det finns andra där ute! :) Åh men vad roligt :D! Ska kika in hos dig nu!
Emmas fibromyalgi

2014-01-26 @ 22:14:52
URL: http://marikajonsson.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0