Toastmasteravslöjande och massa planering

Fler av mina Traderaakutioner, HÄR hittar ni dom.
 
God morgon på er! Åh, så bra humör jag är på idag. Helt otroligt faktiskt. Jag känner mig stark, härligt trött i kroppen och bara allmänt taggad. Det är så skönt att jag äntligen lagt ut på Tradera och jag har redan fått bud på vissa saker, vilket känns jättebra, jag började morgonen med att träna med mitt hemmagym som också gick bra och jag ska snart ringa en potentiell cateringfirma till bröllopet. Siv har hjälpt oss jättemycket med det och jag/vi är så tacksamma för det. Jag är ju så ny här nere och faktiskt så går inte allt att Googla fram (trott eller ej, vi har gjort det en hel del men inte hittat något passande) och helt ärligt så är ju verkligen kontakter och referenser det bästa man kan gå på, vilket Siv har gjort och hjälpt oss luska fram detta och det känns lovande. Jag och Tonny pratar väldigt mycket om bröllopet nu, vilket också känns jätteskönt. Det känns verkligen som att fotograferingen var det riktiga startskottet för alltihopa för nu har vi börjat kunna sätta datum på saker och ting och det är ju verkligen då det börjar kännas verkligt. Som det ser ut nu så kommer mamma, pappa och Johan ner den 7e februari för att kolla frack, klänningar (till mamma och Siv), spana in lokalen där middagen ska vara och lite annat smått och gott. Det känns så härligt och roligt och framförallt att Johan ska få komma ner hit och se vart vi bor någonstans. Nu kanske ni undrar varför min kära bror ska följa med speciellt denna gång när det ska provas frack? Jo sörrenini, Johan är nämligen vår Toastmaster! ♥ Vi frågade honom häromdagen och han sa glatt "Ja" och det känns riktigt bra att ha honom som detta just för han är kreativ, idérik och planerande och framförallt för att han är min bror. Vi är jättenöjda och jätteglada såklart att han sa ja till detta uppdrag, det är ju ändå väldigt mycket som vilar på Toastmasterns axlar, men jag är säker på att han kommer klara det galant. När han väl går in för någonting så gör han det helhjärtat. 
 
Nu ska jag fortsätta fixa lite innan det är dags för plugg, har en tenta som ska vara inne på torsdag. Sen är det ju tjugondagknut idag också, så julen ska ju försvinna. Får se hur mycket jag hinner med idag. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0