Sliten, bröllopsidé och skorna

 
Hej på er! Har suttit ute en stund idag på balkongen i det underbara vårvädret, helt otroligt så varmt det kan vara i solen i mars, så gott. Det är väl det enda som varit positivt denna dag kan man väl säga. Skönt iallafall att ha fått lite värme på kroppen så man hjälper lederna och musklerna på traven lite. Annars så har jag haft två långa samtal med min älskade mamma idag och nu senast så pratade vi igenom bröllopet och vi kom på flera bra idéer, så jag känner mig lite lugnare nu. Nu är jag bara på jakt efter en speciell grej som jag tror skulle bli så himla bra! Jag beställde också mina bröllopsskor precis, så nu får de gärna komma så jag kan prova dom. Hade varit så perfekt om de känns så där bra som ett par skor ska göra. Annars får jag ge mig ut på jakt i butikerna. Ni kan nog tänka er att det är hur många tankar som helst som flänger runt i huvudet på mig just nu och om ni ens visste hälften utav det hela så hade ni förstått min uteblivna bloggning och att den kanske inte är precis som den brukar. Men om en tid så kommer saker och ting släppa tror jag och då kommer det nog vara som vanligt igen. 
 
Gårdagens ansiktsbehandling var dock helt underbar och när jag kom hem såg det ut som jag gått igenom flera ronder i boxningsringen men det är ju så det ska se ut. Idag har det lagt sig och med lite sol i ansiktet så har jag nog gett det ytterligare en kick. Jag fick med mig en ny hudvårdsserie hem också så hoppas innerligt att denna funkar nu. Ska visa er bilder på den en annan dag. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara försöka vara. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0