första dagen i Stockholm

lite matintag från de två senaste dagarna
 
God morgon på er! Som jag misstänkte så fanns det varken tid eller ork att blogga igår. Vi åkte hemifrån redan vid nio-tiden och kom fram till Stockholm ungefär vid halv tre. Då satte vi oss på balkongen och fikade och pratade i några timmar innan det var dags att laga middag. Jag hade fått bestämma och det blev egenpanerad torsk med potatismos, mums. Sedan åt jag och mamma en liten efterrätt också, inget fel på den heller. Chokladpudding och vaniljsås är inte fy skam det. 
 
Idag är det mys med farmor hela dagen. Jag ska till henne vid tio-tiden och då ska vi mysa och äta lunch tillsammans innan vi åker iväg för att få våra bryn och fransar fixade :) Efter det ska vi äta middag här hemma med allihopa och fira Johans fästmö Jeanette som fyllde år igår! Wohoo! Men nu så ringde min Tessigos och sa att hon skulle jobba precis fem minuter härifrån, så jag ska ta en snabb dusch och sedan gå ner och krama på henne innan jag ska till farmor. Tjing så länge! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0