Mardrömmarnasnatt och dagens tidsschema

dagens uppgift!
 
Som ni ser så har jag tight schema idag! Men jag ska bara bli klar, så är det. Jag får glädja mig med att nästa vecka är lugnare på pluggfronten (kunde inte komma mer lägligt) och att det då istället är fullrulle med bröllopet. Tänk att det är prick två veckor idag?! Det är helt sjukt. Lagom till detta så har jag även haft en kaosartad natt... Jag har drömt hela fem olika mardrömmar och en utav dom handlade om att jag var i kyrkan med prästen och fåtalet gäster var redan där, dock var Tonny på jobbet och hans frack hade inte kommit än. Trots detta så ville prästen viga oss prompt då och hon vägrade göra det på den bestämda dagen som var två dagar senare? Så jag fick ju jaga rätt på Tonny som inte svarade i telefon + att försöka hitta ett sätt att få fram fracken som av någon anledning var i Stockholm? Och alla som kom från Stockholm till bröllopet var redan här i Skåne? Så jag försökte jaga rätt på numret dit och ringa för att försöka få dom att skicka fracken men sen så var fracken helt plötsligt här i Skåne och bröllopet var i Stockholm?! Alltså, förstår ni stressen och paniken? Och sedan som grädde på moset så drömde jag fyra andra mardrömmar efter denna, en där jag blev jagad av gangsters genom ett köpcentrum och sprang upp och ner för rullband som aldrig tog slut och en där jag blev attackerad av ett fyllo mitt ute i snön i skogen? Alltså... Om jag är stressad och uppe i varv? Icke då. 
 
Men, på den ljusa sidan så kan det ju bara bli bättre och jag planerar att plugga så mycket idag att hjärnan helt enkelt inte orkar hålla på att skapa en massa mardrömmar till mig så jag kan få sova gott i natt och vakna upp imorgon som en liten prinsessa. För imorgon är det det sista pysslet inför bröllopet som står på schemat och det ska bli så skoj. Nu måste jag sätta fart här om jag ska kunna hålla min tidsplanering. Kram på er och ha en fin lördag! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0