nytt i mammagarderoben och zombies

lite nytt till mammagarderoben
 
Okej, jag har fortfarande väldigt svårt att förstå att jag ska bli mamma, så att skriva "mammagarderoben" föll sig ju inte helt naturligt, men så är det. För två veckor sedan när vi var i Helsingborg och killarna skulle prova sina frackar så stack jag och Siv in på H&M för att kika lite. Jag hittade faktiskt ett par klänningar jag var sugen på, men bara den här fick följa med hem. Jag har faktiskt inte ens provat den? Suck. Men jag skulle bli mäkta förvånad om den inte satt bra :) Jag tänker mig att den är en perfekt klänning för den tid vi har framför oss, den passar både bra nu i sommar men även i höst med ett par tights och en kofta till. Alltså ett prima inköp. I kassen fick även ett par svarta stepstrumpor med spets följa med. Jag kan lova er att det kliar oerhört i mina shoppingfingrar nu och då efter svala och sköna klänningar som passar en mage men som även kan passa senare. Jag budade faktiskt hem tre klänningar från Tradera för ett par veckor sedan, så dem ska jag visa er en dag också. 
 
Igår och idag har jag vilat väldigt mycket. Eller ja, jag har gjort så gott jag kunnat och jag har nog faktiskt lyckats rätt så bra för jag mår mycket bättre jämfört med hur jag mådde i förrigår och igår. Jag känner mig lite mer på banan nu faktiskt. Så en natts god sömn till kommer göra susen tror jag. Jag har verkligen varit helt däckad de två senaste nätterna och när jag vaknat så har jag somnat om. I natt hade jag dock mardrömmar och jag förstår verkligen inte var de kom ifrån. Jag drömde nämligen om zombies och att vi var i ett slott och sprang runt och sökte skydd och försökte döda dessa, men jag hade bara en vattenpistol?! Lyckat Emma. Vi har inte sett någon zombiefilm på sistonde så jag vettetusan var den drömmen kom ifrån, men jaja, jag hoppas jag slipper möta dom i natt igen iallafall. Imorgon och i helgen är min prins ledig, wiho! Dock ska jag vara väldigt social och plugga mestadelen av dagarna, men på lördag är vi iallafall bjudna på grillning hos Siv och Tommy, så då får jag komma ur pluggbubblan en stund. Sen pratade vi även om att göra något extra mysigt för att fira vår ett årsdag som var igår ♥ Jag fick en fantastisk bukett av min underbara man (älskar(!) att kalla honom det!) som jag ska visa mer av sen. 
 
Jag hoppas verkligen ni som mailat mig till min gamla mail mailar över dessa till min nya, för om jag ska vidarebefodra dom så kommer det bara bli struligt och inte alls bra, så gör jättejättegärna det! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessie

Hej!
Är klänningen från HMs mama avdelning eller "vanliga" avdelning? Är själv gravid i v 18 och letar efter sköna men snygga plagg att ha på mig. :)

Svar: Hej Tessie!
Den är från Mama-avdelningen :) Åh vad roligt att vi är i samma vecka! Ja, nu inför sommaren vill man bara hitta svala och sköna kläder :)
Kram
Emmas fibromyalgi

2014-06-02 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0