vackra färgglada koppar - second hand

vackra koppar jag fyndat på Varuförmedlingen
 
Ojojoj, inläggen bara flödar in nu, men det är ju bara ett gott tecken på att jag börjar få tillbaka inspirationen till saker och ting nu, som inte bara har med bröllopet att göra. Dels har jag slagits av de här husliga-symptomen som man tydligen får när man är gravid. Vi har stora planer på hur vi ska få till det här i hemmet till lillbusen kommit, så ni kan ju tänka er att det vi pratar om här hemma är ju enbart bröllopet, bebisen och hemmet. Men iallafall, mitt bland mitt husande (fixade klart i köket idag som jag påbörjade igår) så fick jag syn på min påse som stått längst in i hörnet i köket och bara väntat på att bli uppburen och uppackad sedan jag köpte det. I påsen så väntade de här vackra och urgulliga kopparna som jag och Siv fyndade på Varuförmedlingen för några månader sedan. Är så himla kär i dom och både jag och Siv fick syn på dom och hon var så snäll och lät mig köpa dom ♥. Tyvärr fattas det ett fat till den ena koppen, men den har jag en tanke på att plantera en hjärtan-på-tråd i. Min tanke med dessa är att dom ska komma upp på en hylla som vi ska fixa i köket sen och stå där som utsmyckning, tillsammans med vår köksvåg som är i gammaldagsstil och så vidare. Tror att det kommer bli urfint. Tills dess så får de stå i våra köksskåp och vänta, men jag kunde inte hålla mig från att visa dom för er nu. Nu ska jag ner och hämta tvätten och sedan ska jag börja göra mig i ordning, det är ju ingen idé att göra det innan jag är klar med tvätten, ens kroppstemperatur har ju förhöjts en aning sedan jag fick en inneboende... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0