Motivation och nerkräkt

 
Åh vad roligt det var att gå igenom bloggen! Hittade massa gamla bilder och inlägg som gjorde mig så inspirerad och motiverad att komma igång att må bättre. Just nu är jag i en måendedipp och mår inte särskilt bra i kroppen, mycket bärande och inte mycket sömn gör ju sitt. På tisdag ska jag till smärtklinik och det ska bli spännande, hoppas dom kan hjälpa mig på något sätt.
 
I natt vaknade jag av halsont och det var inte riktigt det jag hade planerat om vi säger så, hade tänkt gå ut och gå idag och vi skulle även iväg till svärföräldrarna på grillning, har ju inte träffat dom på mer än två veckor! Saknar dom jättemycket. Hoppas verkligen att halsontet försvinner lika fort som det kom, för jag vill fokusera på att må bättre nu och det innebär att komma ut och gå promenader. Nu vaknade lilla Lucas och han började med att kräkas ner mig, så det var bara att gå och byta och nu är det full fokus på honom mina vänner. Vi hörs senare ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0