När man sitter och väntar på något

En tb till när vi pysslade med saker till bröllopet - Dessa skyltar har jag och min svärfar gjort, vill ha dom någonstans i huset men inte klurat ut vart än
 
Hej på er! Hur har ni det? Här är det sådär, det här vädret gör mig tokig. Min kropp värker så inåth-vete och jag blir tokig på det och när det är så här så har jag så svårt för att hålla humöret i schack och inte låta det gå ut över andra. Det är ju så fel, när jag är lättirriterad och blir arg för ingenting, men samtidigt är det svårt att hålla balansen mellan att vara glad och tillmötesgående och samtidigt gå och ha sådan här smärta. Hade hoppats på att orka gå ut och gå en pytterunda idag, men jag orkar verkligen inte. Vilken inspiratör jag är va ;). Ibland så får man vara så här, man måste få vara det. Det går inte att hålla sig uppe på topp jämt, det gör det bara inte.
 
Sen har jag så mycket annat jag går runt och irriterar mig på, och det underlättar ju inte direkt. Jag hade velat kapa naglarna som igår, jag vill klippa mig, sola, gå runt och pyssla här hemma för att få i ordning på alla saker som ligger inslängda lite varstans, fått i ordning med mina gamla kläder, tvätta undan alla högar med tvätt i tvättstugan... Ja, det finns en hel lista att plocka ifrån. Jag vet ju att jag kan få vissa av dom här sakerna ordnade med, men jag ska bara o.r.k.a.
 
Men just nu sitter jag i min lilla skrivhörna på övervåningen och hör hur regnet smattrar mot takfönstret, funderar på om bordet ska målas vitt eller om vi ska ha kvar det i det här gamla stuket (vi fick med bordet när vi köpte huset) och väntar på att Lucas ska vakna. Ja, ni hör ju, jag väntar på att han ska vakna för jag kan inte slappna av och njuta av att han sover. Suck. Det finns mycket att jobba på mina vänner.
 
Hoppas ni har en mysig lördag och att värken inte ställer till det allt för mycket för er. Kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0