Tradera och när det sårar.

 
Konsigt att jag lägger upp en bild på kuddfodral va? Men, jag har rensat alla kartonger osv här hemma i flera månader och har en hel del som jag vill bli av med och nu har jag ett litet race på Tradera med diverse, mest kläder men också lite annat. Om ni vill kika på vad jag har att sälja så kan ni kolla in HÄR.
 
I övrigt så går mitt huvud på högvarv just nu. Har så himla mycket jag går och tänker på och det är en enda stor röra, allt mellan himmel och jord verkligen. När jag gick och lämnade Lucas på förskolan idag så kom jag och tänka på min mormor och när vi åkte och hämtade upp henne varje gång vi skulle på kalas. Alltså, tala om att min hjärna jobbar på med minnen från förr och ja, som sagt, jag tänker på ALLT känns det som och det tar mycket energi. Mycket av det jag tänker på väcker väldigt jobbiga känlsor inom mig och jag har inte riktigt energin nog att hantera det nu, det sårar och det gör att mitt hjärta börjar värka och jag orkar inte med det nu. Jag har så himla mycket som händer just nu och det snurrar också runt konstant i huvudet på mig. Jag förstår inte hur en människa kan vara kapabel till att tänka så här mycket? Ha så här mycket i huvudet hela tiden? Jag mår ju inte bra av det. Det både smärtar och sårar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag kan inte se vad du säljer tyvärr...

Svar: Hej Anna! Hm.. Har du tagit musen över "HÄR" i inlägget? Det funkar iallafall när jag gör det. Hoppas det funkar för dig nu. Mvh Emma
Emmas fibromyalgi

2016-03-16 @ 20:48:51
Postat av: Fanny

Massa kärlek och styrkekramar till dig min älskade gosa! ❤️❤️

Svar: Och massa kärlek och styrkekramar tillbaka till dig min underbara gosa!!! <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2016-03-18 @ 22:19:54
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0