Träningsdag 3 och påskhelgen

 
God förmiddag. Jag vaknade upp med världens nästäppa, kunde knappt prata, haha, lät helt galet. Tonny fick sig några goda skratt iallafall när jag försökte prata med Lucas. Men, jag kände mig så stel i kroppen så det blev "bara" uppvärmning och stretch idag, men det var skönt, men jag kände mig inte helt kry så därför fortsatte jag inte med själva träningen. Det känns skönt att ha hittat en mjuk sorts träning som jag känner mig peppad för, jag känner att den är skonsam mot kroppen och jag kan säga att jag har träningsvärk idag, men det är så skönt att känna det. Det är skönt att känna att min kropp faktiskt kan träna.
 
Annars så längtar jag tills imorgon, för då kommer mina älskade föräldrar ner hit och spenderar påskhelgen med oss. Det ska bli så himla mysigt, det var ett tag sen vi träffades nu pga olika omständigheter så det känns så himla skönt att de kommer nu och stannar några dagar.
 
Men nu ska jag gå och sätta i gång en kanna kaffe, hoppas ni får en fin dag. Kramar ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0